31 Μαΐ 2009

6000 πύλες


ούτε μία ούτε δύο / 6000 πύλες για το διάστημα έχει η ελλάδα / και αυτός είναι ο λόγος που οι εβραίοι έχουν στο στόχαστρο την πατρίδα μας και προκαλούν τα διαχρονικά της δεινά / κρίμα / γιατί ήταν μία πολύ ωραία συζήτηση αυτή που αναγκαστικά ακούγαμε από την διπλανή παρέα υπρηλίκων εξαιτίας του παθιασμένου τους τόνου/ στο τραπέζι τους έπεσαν όλα τα πολιτικοιστορικά ζητήματα του προηγούμενου αιώνα / με απίστευτες λεπτομέρειες αφού τα έζησαν εν τω γεννάσθαι / και με απίστευτη διαύγεια πολιτικής σκέψης / πράγμα που μου έκανε εντύπωση μετά την τραγικά αυτιστική εικόνα των πολιτικών αρχηγών του ντιμπέιτ / στο καφέ της φωκίωνος και ζακύνθου γωνία πήγαμε για δύο λόγους μετά το γεύμα του μνημοσύνου του θείου μιχαλάκη / πέρα του ότι ήταν παραδίπλα του ρεστοράν, είχε τάβλι και ήταν διαμπερές / το χλιδέ ψευτομπαρόκ του ντεκόρ δεν ήταν το καλύτερό μας / άρχισε όμως να μας αποζημιώνει το δροσερό ρεύμα του αθηναϊκού αερακίου / και ο φρέντο καπουτσίνο που ήταν ιλί / και η ποιότητα του κόσμου που με ξάφνιασε ευχάριστα / μεγάλης ηλικίας άνθρωποι, εκπρόσωποι της αστικής κοινωνίας του 60, με την ευγένεια της πραγματικά καλής κοινωνίας / που επιλέγουν να κατοικούν ακόμα στην κυψέλη / και να μας κρατούν ζωντανή την περιέργεια αυτό το κυριακάτικο καλοκαιρινό μεσημέρι που εμείς παίζουμε τάβλι / σαν να είμασταν παιδιά στο κήπο των παππούδων μας / και να ήταν ζωντανός ο παππούς ο γρηγόρης που δεν γνώρισα ποτέ γιατί πέθανε στον ελληνοιταλικό πόλεμο / και να μου διηγείται την ιστορία / τον παππού τον γρηγόρη τον θυμόμουν έντονα από χθες γιατί είχα πάει στο γάμο ξαδέλφου από την πλευρά των γονιδίων του παππού του γρηγόρη / και ανέκυψαν πολλές αναμνήσεις από την παιδική μου ιστορία στα αθηναϊκά καλοκαίρια μίας άλλης εποχής / είναι δυνατόν όμως το κλου όλης της ιστορίας των δεινών μας να είναι οι 6000 πύλες του διαστήματος που διαθέτει αυτή η χώρα και είναι στην βορά των εβραίων; / μου ακούγεται σαν άτυπο ψυχωτικό σύμπτωμα αυτό το συμπέρασμα / ίσως αυτό να εννοούσαν και οι υπόλοιποι στην παρέα όταν του είπαν: διονύση αυτό είναι μία άλλη ιστορία / είναι σαν κάποιος να σου λέει ότι πιστεύει στην ύπαρξη του παράδεισου και της κόλασης...

26 Μαΐ 2009

MARTIN DENNY


[ Quiet Village ] Exotica (1957)
Με τους κάτωθι Quiet Village θυμήθηκα το debut mega hit του Μartin Denny, Quiet Village, από το debut του Exotica του 1957. Τα lounge θεμέλια μπήκαν οριστικά και η εποχή της Tiki Culture ξεκίνησε. Χωρίς να έχει τελειώσει ποτέ...

Martin Denny
EXOTICA

25 Μαΐ 2009

QUIET VILLAGE













περσυνό.
πολύ καλοκαιρινό.
οι αναμνήσεις στο blender.



Quiet Village
SILENT MOVIE

1200 υψόμετρο

























για τον Παύλο και την Αντωνία...

21 Μαΐ 2009

F ART- ATHINA 2009
















Διεθνής Συνάντηση Σύγχρονης Τέχνης; Μα ούτε είναι ούτε μεταφράζεται έτσι ο όρος International Art Fair. Αυτό που μεταφράζεται και αυτό που πραγματικά γίνεται είναι μία Διεθνής Εμποροπανήγυρις Τέχνης. Πως αλλιώς να χρυσώσεις την επίφαση του σημαντικού ανήμερα της γιορτής της ψωροκώσταινας; Η αφορμή και φέτος για την οργή μου, είναι η κοροϊδία του εισιτηρίου και η μεγάλη μπάζα που κρύβεται πίσω από αυτό. Μία έκθεση που δεν στοιχίζει απολύτως τίποτα, αφού όλα είναι δωρεάν για τους διοργανωτές πλέον της παχουλής κρατικής επιχορήγησης. Και όμως απαιτείται είσοδος 10 ευρώ. Σε ποιων τις τσέπες θα πάνε αυτά τα μαύρα χρήματα; Σίγουρα όχι των καλλιτεχνών των οποίων τα έργα πάμε να δούμε. Αν πουλήσουν κάτι, θα πάρουν στην καλύτερη περίπτωση το 50% . Τα υπόλοιπα θα πάνε στην έμπορο τέχνης που έχει αναλάβει και το ρόλο του προαγωγού τους. Και γιατί εμείς πρέπει να πληρώνουμε εισιτήριο στους εμπόρους τέχνης για να δούμε την πραμάτια τους; Το preview σε όλα τα εμπορεύματα είναι δωρεάν. Εκτός από την τέχνη προφανώς. Που η συγκεκριμένη είναι και μετρία.
Διευθύνσεις και ονόματα της απατεωνιάς στο www.art-athina.gr

ARIEL PINK's HAUNTED GRAFFITI

[ του Μ.Hulot ]
Είναι ελάχιστοι οι καλλιτέχνες των ‘00s που μπορούν να χαρακτηριστούν πρωτοπόροι, που δημιούργησαν ολόκληρη «σκηνή» με τον ήχο τους και κατάφεραν, από μια εκκεντρική, «διαταραγμένη» και απρόσιτη προσωπικότητα να γίνουν ένα από τα πιο σημαντικά νέα ονόματα του παρόντος. Ο Ariel Pink είναι ένας απ' αυτούς. Την εποχή που κυκλοφόρησε επίσημα το «Doldrums» στην Paw Tracks (την εταιρεία των Animal Collective) είχε ήδη υλικό για ένα σωρό άλμπουμ, τα οποία κυκλοφορούσε σε CD-R και κασέτες και είχε αποκτήσει ένα φανατικό κοινό που τον λάτρευε ή τον μισούσε. Το «Doldrums» ήταν σχεδόν σοκαριστικό. Ηχογραφημένο εξολοκλήρου στο δωμάτιό του, με ένα φτηνό μαγνητόφωνο, με κάποια βασικά όργανα να συνοδεύουν τη φωνή του και όλα τα beat να γίνονται με το στόμα (δεν υπάρχουν drums!), ήταν ένα μείγμα από οικείους ήχους που άκουγε στο ραδιόφωνο μεγαλώνοντας στο Λ.Α., με μια εντελώς σύγχρονη αντίληψη. Σχεδόν πέντε χρόνια μετά έχουν αλλάξει πολλά και στον ίδιο και στον ήχο του. Το 2009 τον βρίσκει με πλήρες γκρουπ, τους Haunted Graffiti, με ένα σωρό νέες επιρροές (από heavy metal μέχρι αιθιοπική μουσική) και ένα live που μπορεί να χαρακτηριστεί μοναδική εμπειρία. Σε ένα πρόσφατο άρθρο του γραμμένο για τη LifΟ, ο John Maus τον χαρακτηρίζει τον «πιο σημαντικό punk μουσικό στον κόσμο». «Η μουσική του δημιουργεί κάθε φορά ένα καταδικό της κόσμο, έναν κόσμο εντελώς ξεχωριστό, επειδή ακόμα κι όταν είναι ριζοσπαστικά καινοτόμα θυμάται κάτι», λέει, συνεχίζοντας: «Ο Ariel Pink είναι, κατά πολλούς τρόπους, μία από τις πιο τραγικές φιγούρες που έχω συναντήσει ποτέ. Έχει μια βαθιά μελαγχολία και λύπη, απ' όπου έχει κερδίσει πολλά. Μία ευαισθησία στα βάσανα και στη χαρά ολόκληρου του κόσμου, απ' την οποία τον έχω δει να τρέμει. Έχω ακούσει τη φωνή του να σπάει και να κρατιέται να μην ξεσπάσει σε δάκρυα. Κάπως έτσι είναι και η φωνή του: η σπασμένη φωνή κάποιου που θέλει πολύ έντονα να κλάψει αλλά δεν το κάνει, και αυτό που την κάνει σημαντική είναι ακριβώς αυτά τα δάκρυα που δεν έρχονται ποτέ. Ακόμα κι όταν υπάρχει θυμός, μία χιουμοριστική μίμηση της φωνής ή ένα αστείο, υπάρχει πάντα μια ισχυρή συναίσθηση του τι σημαίνει να ζεις στο σημερινό κόσμο, μια ανομολόγητη και δυσπρόσιτη μελαγχολία για την παραδοξότητα αυτού του κόσμου. Είναι δύσκολο να μην το αγαπήσεις αυτό όποτε το συναντήσεις, είναι αδύνατο να του αντισταθείς». Οι Ariel Pink's Haunted Graffiti αυτήν τη στιγμή είναι σε παγκόσμια περιοδεία, παίζοντας σε όλα τα μεγάλα φεστιβάλ του πλανήτη κι επισκέπτονται την Αθήνα ακριβώς στο σωστό timing: λίγο πριν παρουσιάσουν το νέο άλμπουμ τους και πάρουν διαστάσεις... Animal Collective. Στην επόμενη περιοδεία τους θα είναι massive.
[ από τον Μ.Hulot ]

Το πρόγραμμα ξεκινάει ακριβώς στις 10 το βράδυ και με τη σειρά εμφανίζονται οι:
• Exposed By Observers
• Fulgeance
• Word of Mouth
• One Night Stands
• Ariel Pink's Haunted Graffiti
• Zomby
• DJ Quentin
• Mike Slott

παρασκευή 22/5, τεχνόπολη, γκάζι, με ελεύθερη είσοδο

Tην εξαιρετική παρουσίαση του M.Hulot απλά την προσκυνώ και το μόνο που μπορώ να προσθέσω είναι το preview.



Αriel Pink's Haunted Graffiti

THE DOLDRUMS







και το τελευταίο τους 7" ΕP

REMINISCENCES

19 Μαΐ 2009

LIFO nights [ #4 ]

























τα LIFO NIGHTS είναι βραδυές live, του free press LIFO / παρουσιάζεται το αύριο της μουσικής, σήμερα / χάρη στην επιμέλεια του M.HULOT και της Μ. / και της Lifoteam βεβαίως / υπό την σκέπη του κ.Στάθη Τσαγκαρουσιάνου / Δ Ω Ρ Ε ΑΝ / ευχαριστούμε / ήταν ο πιο ωραίος μουσικός χειμώνας / θα υπάρξει άραγε πριν την καλοκαιρινή διακοπή της LIFO, LIFO NIGHTS #5; /

υ.γ. μόλις έμαθα για τους ONE NIGHT STANDS / είναι έλληνες / σχηματίστηκαν μόλις πριν 2 εβδομάδες / είναι μουσικοί της avant guarde σκηνής γνωστοί ως σόλο / η εμφάνισή τους θα είναι όλως πειραματικό project / έχω μεγάλη περιέργεια να τους ακούσω / c u there / 22.00 sharp.

11 Μαΐ 2009

20090511
ένας μήνας μετά την τελευταία μου ανάρτηση / ευτυχώς ο m.Hulot και το WIRE έχουν καλές κριτικές για τον SORE EROS / τι συμβαίνει στον πλανήτη μουσική και τέχνη; / στον πλανήτη ελλάδα, ζω καθημερινά την κατάντια/ τι κάνετε αγαπημένοι νέοι φίλοι μου; / μου λείπετε πάρα πολύ /ελπίζω να επανέλθω σύντομα...