H Holly Herndon μόλις τελείωσε το σχολείο στη γενέτειρά της το Τεννεσύ, πήγε για λίγα χρόνια στο Βερολίνο όπου βούτηξε στον ωκεανό της techno σκηνής ως clubber, dj και performer. Λίγα χρόνια μετά επέστρεψε στην Αμερική για να σπουδάσει ηλεκτρονική μουσική και αυτή τη στιγμή κάνει το διδακτορικό της στο Stanford στο San Fransisco, του οποίου το θέμα και άλλα για τη δουλειά της βρίσκουμε στο site της. Η Holly Herndon, που έχει εμπεδώσει ακαδημαικά όλη την avant-garde πειραματική ηλεκτρονική ιστορία και βιωματικά την techno μουσική, εκφράζεται μέσα από το πρόγραμμα Max/MSP για να ερμηνεύσει τη σχέση του ανθρώπου με το νέο του περιβάλλον που είναι το ψηφιακό. Το Movement, σε κάποια tracks είναι conceptual και ακουστικό ενώ σε κάποια πιο χορευτικό. Η πειραματική προσέγγιση που έχει για το σώμα και το μυαλό σε κανένα σημείο δεν γίνεται διανοητικό άκουσμα αφού μονίμως σε ξαφνιάζει με έναν αποπροσανατολισμό που σου καθηλώνει την προσοχή. Είναι ένα ανάλογο της πρώιμης Bjork των 90'ς χωρίς να ξέρουμε βέβαια αν η Holly Herndon θα εξελιχθεί σε Bjork των 10'ς. Σίγουρα όμως το Movement είναι ένα από τα καλύτερα άλμπουμ της δεκαετίας που διανύουμε. Η προηγούμενη καθαρά experimental δουλειά της είναι η κασσέτα CAR η οποία είναι ένα τρακ 48 λεπτών με επεξεργασμένους ήχους από το αμάξι της ένα Toyota Matrix. Η ιδέα της ήρθε όταν η δισκογραφική της ζήτησε να κάνει μία κασσέτα με ελεύθερο θέμα και η Holly Herndon, που από μία έρευνα είδε ότι οι περισσότεροι στην Αμερική ακούνε τις κασσέτες στα αυτοκίνητά τους, έκανε το CAR.
8 Νοε 2012
7 Νοε 2012
το εγχειριδιο του διαδηλωτη
![]() |
Επικαιροποιημένες νομικές συμβουλές για διαδηλωτές
Ημερομηνία: 05/11/2012
Συγγραφέας: left.gr
Το
κείμενο που ακολουθεί περιέχει επικαιροποιημένες νομικές συμβουλές για
διαδηλωτές. Διαβάστε το και διαδώστε το με κάθε τρόπο. Επικολλήστε το σε
προφίλ και ομάδες στο facebook, να ενημερωθούν όσοι περισσότεροι
συμπολίτες γίνεται. (Τηλέφωνο της Ομάδας Νομικής Υποστήριξης: 210-3829910) |
μουτουαουα
Οι Mutwawa πιθανότατα να προφέρονται διαφορετικά αλλά το μουτουάουα μου αρέσει γιατί με παραπέμπει σε κάτι πρωτόγονο, αφρικανικό και εξωκοσμικό όπως το bruit de fond του ηλεκτρονικού τους ήχου και η μασκαρεμένη τους εμφάνιση. Είναι ένα duo από τη μικρή πόλη Richmond, την πρωτεύουσας της καπνοπολιτείας Virginia, η οποία παρά το μικρό της μέγεθος έχει πολύ δυνατή underground σκηνή noise από την οποία και ξεπήδησαν οι Mutwawa. Ο Gary Stevens κόβει με τα pedals και ο Jason Hodges ράβει με τα samplers έναν ήχο αρκετά επίπεδο μεν, πολύ δυνατό δε, ακόμα και στην χαμηλή ένταση. Το αποτέλεσμα είναι ηλεκτρισμένο και μη εύκολα κατατάξιμο. Χορευτικό noise με tribal ρυθμό; Ένας πιο ειδικός μπορεί να αναλύσει τα συνθετικά της μουσικής τους και να κάνει τις αναγωγές. Οι Mutwawa από το 2010 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει 3 κασσέτες. Αγαπημένα μου tracks είναι: από την τελευταία κασσέτα του 2012 Lamashtu Pazuzu το ομότιτλο και το Epsilon Eridani, από την κασσέτα του 2011 Mayan Mutations το ομότιτλο και από την πρώτη κασσέτα Necro Zulu το Radio Cambodia. Και τις τρεις κασέτες, που είναι sold out, τις δίνουν για δωρεάν download εδώ.
5 Νοε 2012
η νυχτα εχει χιλιες κραυγες
Το βιβλίο "Final Exit: The Practicalities of Self-Deliverance and
Assisted Suicide for the Dying" του Derek Humphry κυκλοφόρησε το 1991 και
έγινε διεθνές best seller. Ο Derek Humphry είχε βοηθήσει τη γυναίκα του
Jean που βρισκόταν στο τελικό στάδιο καρκίνου μαστού να τερματίσει την επώδυνη ζωή της και το περιγράφει στο πρώτο του βιβλίο «Jean’s
Way». Με το Final Exit ήθελε να προσφέρει όλο το know how
της ευθανασίας, αν και ουσιαστικά είναι εγχειρίδιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί
από οποιονδήποτε θέλει να αυτοκτονήσει με επιτυχία. Η θύελλα αντιδράσεων που
προξένησε είναι επική, όχι μόνο σε εκείνα τα χρόνια που η επιστημονική
εγχειρηματικότητα έθετε καινούργια
ζητήματα βιοηθικής αλλά και σήμερα, είκοσι
χρόνια μετά. Στη Γαλλία απαγορεύτηκε η κυκλοφορία του. Στην Ελλάδα δεν επιχείρησε να το εκδόσει κάποιος, εκτός και αν είναι ήδη καταχωρημένο στην ελληνική λίστα με τα
απογορευμένα βιβλία. Ο Derek Humphry, που είναι σημαντική προσωπικότητα στον
καυτό διεθνή διάλογο περί βιοηθικής, προσέθετε νέο υλικό στις επόμενες
εκδόσεις και το 2000 έκανε μία ανεξάρτητη συμπληρωματική έκδοση, το
"Supplement to Final Exit", όπου περιγράφει την ασφυξία με εισπνοή αέριου ήλιου ως ιδανική εναλλακτική "τελικής
εξόδου" χωρίς τη χρήση φαρμάκων "κόκκινης συνταγής". Ο Umberto,
εμπνεόμενος από το έργο του Derek Humphry, έκανε πέρυσι το Νοέμβριο ένα 12" βινύλιο που
έχει μόνο μία πλευρά και μόνο ένα
κομμάτι διάρκειας 15 λεπτών, το Final Exit. Στο artwork φωτογραφίζεται η ασφυξία με αέριο ήλιο ενός νέου άνδρα ενώ
πάνω στη μία πλευρά του βινυλίου απεικονίζεται η κοπέλα που κρατάει το χέρι του
αυτόχειρα του εξωφύλλου και είναι και αυτή στη δική της σακούλα ασφυξίας.
Δεύτερη πλευρά δεν υπάρχει γιατί, όπως αναφέρει σαρκαστικά, και να υπήρχε
"ποιος θα σου γυρίσει το δίσκο;"
2 Νοε 2012
τερανγκα
Teranga σημαίνει φιλοξενία. Για την ακρίβεια μεταφράζεται ως φιλοξενία γιατί σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα, πολύ κοντά ενδεχομένως σε αυτό που ήταν κάποτε η ελληνική φιλοξενία[τότε που ως Ξένιος Ζευς δεν θα ονοματοδοτούνταν μία αστυνομική εκστρατεία εκκαθάρισης ξένων]. To teranga είναι λέξη της γλώσσας wolof που είναι η τοπική γλώσσα της Σενεγάλης [γιατί επίσημη γλώσσα είναι τα γαλλικά] και κάποιων γειτονικών περιοχών στη Γκάμπια και τη Μαυριτανία. Κάποτε οι γουόλοφ ήταν διακριτή εθνότητα μέσα στα γεωγραφικά όρια της γουόλοφ αυτοκρατορίας έως ότου αυτή έγινε γαλλική αποικία. Παρόλα αυτά διατηρεί τις εθνικές της παραδόσεις, αναπόσπαστο κομμάτι των οποίων είναι το teranga. Είναι περισσότερο μία στάση ζωής, μία υψηλή κοινωνική αξία και κατ επέκταση μία δήλωση περηφάνειας. Στο πρακτικό κομμάτι κάθε ξένος που βρίσκεται σε ανάγκη ή χρειάζεται βοήθεια ή είναι απλά επισκέπτης, η οικόγενεια τον καλωσορίζει και τον φιλεύει απλόχερα σε βάρος της δικής βολής. Θα μείνει στο καλύτερο δωμάτιο του σπιτιού, θα του παράσχουν όλες τις ανέσεις και θα φάει το καλύτερο φαγητό σε ποιότητα και ποσότητα και αριθμό γευμάτων. Όσο φτωχή και αν είναι η οικογένεια. Είναι μία κατάσταση δούναι και λαβείν στην περίπτωση που αυτοί ή τα παιδιά τους βρεθούν σε αντίστοιχη δύσκολη κατάσταση. Ο όρος είναι κάπως σαν trademark και συναντάται πολύ στο εξωτερικό σε μέρη εστίασης. Στην Αθήνα ήρθε από τον Αδαμάντιο Καφετζή.
οι μπεττυ
Οι Μπέττυ χειρίζεται μαεστρικά τα σάμπλερς και τα πένταλς εφφέκτς αλλά ξέρει και κιθάρα. Ιμπροβιζάρει αλανιάρικα και ενίοτε περκασιονάρει. Όταν βαριέται να είναι ρυθμική κάνει νόιζ. Και ρεμπέτισσσα και ελαφρολαικιά αλλά και μελετημένη στα κλασσικά. Σερφάρει με άνεση στα βραχέα του '50 φλερτάροντας τα άμπιεντ τιτιβίσματα της καρδερίνας. Οι Μπέττυ έχει δέσει, έχει σφίξει απόταν την πρωτογνώρισα αλλά και απόταν απέκτησε κασσέτα. Οι Μπέττυ έχει γίνει σκληροί γκόμενα. Έχει πίρσινγκ αλλά φοράει και κόκκινο κραγιόνι. Την είδα χθες μετά από δυο χρόνια. Οι Μπέττυ έγινε απρόβλεπτοι. Έκανε ένα σπλιτ μπακ του μπακ στα εγκαίνια στα γιούρια.
Προσγειώθηκε με προγκρεσιβ ακουστικά τραγουδώντας ελληνικά. Και ενώ τα
εξάρχεια μύριζαν σπέρμα από τα υγρά αρσενικά άνθη της χαρουπιάς οι Μπέττυ
κρατούσε αείλανθους και γαιδουράγκαθα. Οι Μπέττυ είναι μοναδικοί και αν ήταν αλλού θα ήταν
μεγάλοι σταρ. Οι Μπέττυ Λουπ Λουπ τάχει όλα: Φέισμπουκ, Μπλογγ, Μπάντκαμπ.
28 Οκτ 2012
YURIA 2012
To vinyl microstore, για ένατη συνεχή χρονιά, διοργανώνει και παρουσιάζει το φεστιβάλ YURIA.
YURIA Πρόγραμμα | Νοέμβριος 2012
Πέ 01 | Betty Loop Loop Πα 02 | Rita Mosss Σά 03 | Teranga Beat showcase [DJ set] Πέ 08 | Social End Products Πα 09 | Golders Green | Νo God Ritual Σά 10 | Chinese Basement Τρ 13 | Caveman Joe and thee Afrodykes Πέ 15 | Holefold Diver Πα 16 | A Victim of Society Τρ 20 | Virilio Τε 21 | Χρήστος Αλεξόπουλος | Παρουσίαση MeanTime Πέ 22 | Melt Mountain Πα 23 | BPKills Σά 24 | YURIA Cinema @ No Central [Ταινίες μικρού μήκους | Πρόγραμμα tba] Τρ 27 | Σούπερ Μάριο Πέ 29 | The You & What Army Faction Πα 30 | YURIA Party @ six d.o.g.s Heatsick [UK | Live] Bill Kouligas [DJ set] [περισσότερα live + DJ sets tba]
*Όλα τα live στο vinyl microstore είναι με ελεύθερη είσοδο και αυστηρή ώρα έναρξης 21:00.
*Πληροφορίες, τελευταία νέα, φωτογραφίες, βίντεο, σχόλια κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ στο event στο facebook και στο #yuria2012 στο twitter.
*Πληροφορίες, τελευταία νέα, φωτογραφίες, βίντεο, σχόλια κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ στο event στο facebook και στο #yuria2012 στο twitter.
YURIA Art | 01-30 Νοεμβρίου Έκθεση Booty Hoodz | του Paranormale
YURIA Support | Εσείς τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό ___ΚΡΕΜΑΣΤΕ στο σπίτι σας την αυθεντική αφίσα YURIA 2012 [Μονόχρωμη μεταξοτυπία | 67 αριθμημένα κομμάτια] Πρωτότυπο σχέδιο | Αριστομένης Θεοδωρόπουλος Επιμέλεια | bend Εκτύπωση | tind ___ΦΟΡΕΣΤΕ το YURIA 2012 Booty Hoodz tee [Σύντομα! | Σε τρία σχέδια]___ΠΙΕΙΤΕ μια μπύρα ή ένα ποτήρι κρασί και ΡΙΞΤΕ κατιτίς στον κουμπαρά μας [π.χ. €2 | Δίνουμε και ρέστα!]___ΑΓΟΡΑΣΤΕ δίσκους [Τα κορίτσια το λατρεύουν!]
22 Οκτ 2012
21 Οκτ 2012
17 Οκτ 2012
επιτευγματα
Το βίντεο είναι απόσπασμα από το βιομηχανικό φιλμ "This is Shell" που έφτιαξε ο βρετανός σκηνοθέτης Geoffrey Jones κατά παραγγελία της Shell το 1970. Μπορεί να μην έκανε ταινίες και να περιορίστηκε σε ντοκυμαντέρ και βιομηχανικά φιλμ, που όλα μαζί είναι μόνο 86 λεπτά, η σκηνοθετική του όμως επιρροή υπήρξε καταλυτική. Προήγαγε μία ιδιαίτερη κοφτή απότομη αλλαγή καρέ πάνω στο ρυθμό της μουσικής, κάτι που τον έκανε και υποψήφιο για όσκαρ το '63 στην σχετική κατηγορία με το φιλμάκι για το βρετανικό σιδηρόδρομο "Snow". Αν και αυτή η πειραματική του αισθητική επηρέασε την συνολική κατοπινή παραγωγή εικόνας [ώστε σήμερα να μας φαίνεται αυτονόητο] στις αρχές του 80 τα παράτησε δηλώνοντας ό,τι "το mainstream είναι σκουπίδια". Ήταν η εποχή της επερχόμενης νεοφιλελεύθερης ανάπτυξης κατά Φρίντμαν και της παρέμβασης στην πειραματική δημιουργία των εταιρικών φιλμ. Έτσι και αλλιώς οι εταιρείες δεν είχαν πλέον να επιδείξουν την περήφανη παραδοσιακή καπιταλιστική παραγωγική διαδικασία όντως περιορισμένες στο νεοφιλελεύθερο χρηματοπιστωτικό μοντέλο των cubicles. Το παραπάνω βίντεο της νέας λονδρέζικης δισκογραφικής public information, για την προώθηση της πρώτης της συλλογής μουσικής αρχείου, είναι μία τιμητική αναφορά στον άγνωστο Geoffrey Jones. Για την ηχητική επένδυσή του δεν χρησιμοποιεί την αρχική μουσική του φιλμ [τα ηλεκτρονικά του οποίου έκανε η Daphne Oram!] αλλά το κομμάτι Tomorrow's Achievements του άγνωστου συνθέτη Harry Forbes που είναι και το τελευταίο στην ομότιτλη συλλογή. Και τα 25 τρακς είναι μουσική αρχείου από το 76-86 επιλεγμένα από το ενεργό καναδικό στούντιο Parry. Συνθέσεις πρωτοελεκτρόνικα, για την ηχητική επένδυση άγνωστων καναδικών προορισμών μαζικής απήχησης, που χαράζουν το αυλάκι της hypnagogic και της hauntology και τις νοσταλγικές μνήμες όσων τα είχαν ζήσει στον καναδά της εποχής.
16 Οκτ 2012
νυκτερινή βάρδυα
Τον Robin the Fog τον ξέρω από την εκπομπή του Jonny Trunk στον Resonance FM, OST show, στην οποία έχει χρέη βοηθού. Δεν ήξερα όμως ότι η κανονική δουλειά του Robin Warren ήταν στο World Service του BBC όπου ήταν διευθυντής στούντιο. Το BBC World Service εδραζόταν στο ιστορικό κτίριο Bush House από το 1940. Η τελευταία εκπομπή από αυτό το κτίριο έγινε φέτος το καλοκαίρι στις 12 Ιουλίου. Οι περικοπές της Βρετανικής κυβέρνησης περιλάμβαναν την απώληση 650 ατόμων από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, την μείωση προγραμμάτων και γλωσσών μετάδοσης [τα ελληνικά διακόπηκαν το 2005 ενώ μεταδίδονταν από το 1939] και την μεταστέγαση σε νέο κτίριο. Όταν ανακοινώθηκαν αυτά τα μέτρα ο Robin, πριν αποχωρήσει οριστικά, είχε την ιδέα να ηχογραφήσει στις νυχτερινές του βάρδυες "τους ήχους που κάνει το κτίριο όταν αυτό νομίζει ότι δεν το ακούει κανείς".
8 Οκτ 2012
Στα ίχνη των αδελφών Γκριμ
Πέραν των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, το φεστιβάλ GRIMMKnot που οργανώνει η ΚΝΟΤ Gallery για τα 200 χρόνια από την πρώτη έκδοση των παραμυθιών των αδερφών Γκριμ θα προσφέρει στο Αθηναϊκό κοινό ένα διήμερο διαλέξεων για τα παραμύθια των Γκριμ και τις πολλαπλές μεταμορφώσεις τους ανά τους αιώνες με έξι εκλεκτούς ομιλητές από τον καλλιτεχνικό και πανεπιστημιακό κόσμο της Ελλάδας και του εξωτερικού. Συγκεκριμένα, την Τρίτη 9/10/2012 η μεταφράστρια των παραμυθιών των αδελφών Γκριμ Μαρία Αγγελίδου θα μιλήσει για την μεταφραστική διαδικασία, η κοινωνική ανθρωπολόγος Άννα Αγγελοπούλου θα συνδέσει τα Γερμανικά παραμύθια με την Ελληνική παράδοση, ενώ η καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου Πόρτα Ξένια Καλογεροπούλου θα μιλήσει για τη δουλειά της Μικρής Πόρτας πάνω στα παραμύθια των Γκριμ. Την Τετάρτη 10/10/2012, η επίκουρη καθηγήτρια Ιστορικής Μουσικολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Δανάη Στεφάνου και ο σκηνοθέτης Θέμελης Γλυνάτσης θα μιλήσουν για τις μουσικές και φιλοσοφικές προεκτάσεις του παραμυθιού του Κυανοπώγωνα. Την κεντρική διάλεξη θα την αναλάβει η διεθνούς κύρους ακαδημαϊκός Maria Tatar από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ. (Οι διαλέξεις της Τετάρτης 10/10 θα πραγματοποιηθούν στα Αγγλικά)
Είσοδος ελεύθερη
Ώρα έναρξης: 4.30μμ
[Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Πληροφορίες / κρατήσεις: 6940 808727 – www.grimmknot.com]
Το αναλυτικό πρόγραμμα του φεστιβάλ,
που διαρκεί από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο 2012 : www.grimmknot.com
7 Οκτ 2012
4 Οκτ 2012
δωρεάν μουσική κυριακή 7 οκτ 2012
(K)NØTmusic presents
Εργαστήρια Ελεύθερου Μουσικού Αυτοσχεδιασμού
Από την Κυριακή 7 Οκτωβρίου ξαναξεκινούν για 4η χρονιά τα εβδομαδιαία εργαστήρια ελεύθερου αυτοσχεδιασμού στη Knot Gallery.
Στόχος των εργαστηρίων είναι ο αυτοσχεδιασμός ως συλλογική προσπάθεια, και η συνεχής διερεύνηση ηχητικών δομών και σχέσεων. Τα εργαστήρια δεν αποσκοπούν στη δημιουργία “κομματιών” ή “συγκροτήματος”, ούτε θεωρούνται πρόβες για κάποια συναυλία. Αν και μέσα από τη διαδικασία των εργαστηρίων είναι αυτονόητο (έως και επιθυμητό), ότι θα προκύψουν συνεργασίες ή / και projects μεταξύ μεμονωμένων μελών, τα ίδια τα εργαστήρια έχουν καθαρά διερευνητικό χαρακτήρα. Κάθε είδους ηχητική πηγή (ακουστική, ηλεκτρική, ηλεκτρονική) είναι ευπρόσδεκτη. Ευπρόσδεκτοι είναι και όσοι δεν έχουν μουσική εμπειρία.
Το εργαστήρι είναι ανοιχτό σε όλους και δωρεάν.
Οι συμμετέχοντες φέρνουν ό,τι θέλουν να παίξουν, και ό,τι χρειάζεται για ν’ακουστεί το όργανο τους (ενισχυτή / ηχείο / καλώδια / πολύπριζα…). Αν κάποιος δεν φέρει όργανο, αυτό σημαίνει ότι προτίθεται να φτιάξει ήχους χωρίς όργανο.
Οι συναντήσεις δεν έχουν τη λογική του jamming, ούτε αυτή του μαθήματος, απλά παίρνουν τη μορφή διερευνητικού παιξίματος με ορισμένους περιορισμούς.
Το εργαστήρι ξεκινά στις 17:00, και τελειώνει το αργότερο στις 19:00. Προκειμένου να εκμεταλλευτούμε όσο το δυνατόν καλύτερα το διαθέσιμο χρόνο, παρακαλούνται όσοι θέλουν να παίξουν να έρχονται στην ώρα τους, και να έχουν μαζί τους ό,τι χρειάζονται.
Διοργάνωση: Acte Vide (Δανάη Στεφάνου, Γιάννης Κοτσώνης)
Ημέρα: Κυριακή
Ώρα: 17.00 – 19:00
KNOT Gallery
Mιχαλακοπούλου 206 & Πύρρου (εις. από Πύρρου)
πλησιέστερος σταθμός Μετρό: Αμπελόκηποι
Λεωφορεία: Α5, Β5 (στάση ΖΑΓΟΡΑ)
http://knotarts.blogspot.com/
SΠΕΚΤRUM
Electronic Showcase
ION + Tendts + Giganta + DJ Booker + Ntlisten + Big Fat Lips + IMG_02 + Homo + No God Ritual + Barbara’s Straightson + Trashy Cord + Talos + Melorman + Astytekk + Affect + Dynamons + Fantastikoi Hxoi
Κυριακή 7 Οκτωβρίου απο τις 18.00
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
http://sixdogs.gr/?p=14204
29 Αυγ 2012
τέλος σεζόν
και τέλος εποχής. Ο πάτος δεν έχει φτάσει ακόμα, αλλά ευτυχώς τα πράγματα ξεσκαρτάρουν. Περιμένοντας τη νέα πολιτιστική χρονιά, αυτό που θυμάμαι περισσότερο από την περασμένη ήταν ο Sudden Infant στο Knot. Βγήκα ελάχιστα ελλείψει χρημάτων αλλά και χρόνου. Εκτός από το σταθερό τρίπτυχο Bios-Knot-six dogs που ξεκινάνε σε λίγο, έχω αγωνία για ένα νέο χώρο που ετοιμάζεται. Και αυτό που εξακολουθεί να μου λείπει πολύ είναι ένα ραδιόφωνο έστω κι αν είναι ψηφιόφωνο που να καλύπτει τα γούστα μου και να ενημερώνομαι. Το μπλογγ αυτό είχε πρωταρχικά τη διάθεση μουσικών αναζητήσεων αλλά λόγω της χρονοβόρας διαδικασίας έφθισε. Προς το παρόν θα πάω διακοπές μετά από τρία χρόνια.
23 Μαΐ 2012
26 Απρ 2012
9 Απρ 2012
5 Απρ 2012
ΚΣΥΜΕ & (K)NØTmusic present
![]() |
Συναυλία του Σεμιναρίου Σύνθεσης Ήχου και Ηλεκτρονικής Μουσικής_Πέμπτη 05 Απριλίου 2012_Έναρξη: 20:30_Είσοδος: 5 ευρώ |
Το Εισαγωγικό Σεμινάριο Σύνθεσης Ήχου και Ηλεκτρονικής Μουσικής του Κέντρου Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας επιμελήθηκε και παρουσίασε ο Μαρίνος Κουτσομιχάλης και διήρκεσε από τον Νοέμβριου του 2011 έως και τον Μάρτιο του 2012. Σε 18 συνολικά συναντήσεις συζητήθηκαν θέματα όπως ψηφιακή σύνθεση ήχου, προγραμματισμός Η/Υ και μικρο-επεξεργαστών, ψυχοακουστική, τεχνικές ηχογράφησης πεδίου, διάδραση με αισθητήρες, αλγοριθμική μουσική και γραφικά, κ.α. τόσο σε τεχνικό αλλά και σε αισθητικό επίπεδο. Στην συναυλία θα παρουσιαστούν έργα που συνέθεσαν οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του κύκλου.
Συμμετέχουν οι: Π. Βασιλέλλης, Γ. Γεωργίου, Γ. Καραπαναγιωτίδης, Μ. Κουτσομιχάλης, Α. Λυκούρας, Θ. Πουλιάσης.
KNOT Gallery
KNOT Gallery
Mιχαλακοπούλου 206 & Πύρρου (εις. από Πύρρου)
26 Μαρ 2012
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)