3 Νοε 2008

FUCK BUTTONS



"Fuck Buttons' debut album features fifty minutes of some of the most brilliantly executed ear-bleeding, noise fueled, electronic chaos ever put to record. It's repetitive and hypnotic, yet wild and unpredictable to the point of being painfully addictive."

Δεν υπάρχει σαφέστερος τρόπος να περιγράψει κάποιος την μουσική των FB, από αυτόν του POLAROIDS of ANDROIDS.Σε αυτές τις 2 προτάσεις συμπυκνώνεται μαεστρικά ο λόγος που το Street Horrrsing είναι το album που δεσπόζει στο αστρόπλοιό μου, πέρα του ότι είναι και 1 από τα καλύτερα του 2008. Οι FB με μετέτρεψαν σε fan, κάνοντάς με να ξαναζήσω αυτό το εφηβικό συναίσθημα. Έγιναν οι πρώτοι μου φίλοι στο myspace, μετά τον Tom. Και σήμερα θα είμαι πρώτη σειρά στο Αν για να τους δω ζωντανά με τη ίδια θέρμη που είχα στα 90's όταν έκανα εκεί stage diving για τα φιλαράκια μου τους Honey Dive. Τι θυμάμαι σε αυτή την ηλικία ο άνθρωπος; Μάλλον θα είμαι ο πιο μεγάλος εκεί μέσα. Αλλά παίρνω κουράγιο γιατί θα κάνει djing ο Αργύρης Ζήλος. Δεν τον ξέρω τον χριστιανό. Αν κρίνω όμως ότι είναι είναι η μουσική μου όαση 15 χρόνια τώρα, από το αθηνόραμα, υπολογίζω το λιγότερο να είναι συνομήλικός μου. Από την άλλη οικονομικά είμαι στην ίδια μοίρα με τα πιτσιρίκια που θα συγχρωτιστώ. Και τα 35 ευρώ πονάνε. Αλλά φευ.

Από την στιγμή που τους "ανακάλυψα" τους ακολουθώ δισκογραφικά και ιντερνετικά. Η ακόρεστη μανία μου για το καινούργιο βρήκε στη μουσική της διάσταση απάγγιο στους FB. Δεν ήταν μόνο το ηχητικό τους επίτευγμα που με καθήλωσε αλλά όλη τους η καλλιτεχνική προσέγγιση. Τα γραφιστικά τους στα εξώφυλλα και τα 2 video clip τους είναι εξολοκλήρου δικά τους, εφαρμόζοντας το ταλέντο τους και στην εικόνα πέρα από την μουσική. Το post-rock/experimental, είδος που τους κατατάσσουν, παίρνει μία νέα διάσταση, αν και ορθώς στο myspace τους oι ίδιοι χαρακτηρίζουν την μουσική τους other.
"We create patterns in noise and put them all together."
Fuck Buttons

Είναι αδύνατο να με σταματήσει κάτι να τους δω από κοντά. Ύστερα και από τους διθυράμβους για τα live τους των έγκυρων ξένων μουσικών κριτικών και από την οσμή που αναδύουν οι YouTube στιγμές τους. Extra bonus θα ακούσω τον επίσημο dj της περιβόητης All Tomorrow Parties (στη δισκογραφική της οποίας ανήκουν οι FB) και manager της περιοδείας των FB, Declan Allen. Στο δελτίου τύπου του Αν οι FB παρουσιάζονται ως ότι πιο "καυτό" και "προχωρημένο" της Ευρώπης. Λίγο παρωχημένοι οι σε εισαγωγικά επιθετικοί προσδιορισμοί. Προτιμώ τον όρο avant-garde που εμπεριέχει και τον όρο της προειδοποίησης. Δεν είναι άκουσμα για όλους.

"It's not the smoothest ride and not a journey that everyone will find rewarding, but if you enjoy confronting music with a sharper, chaotic edge then you will find Street Horrrsing a pleasurable trek and music certainly worthy of your time." κλείνει η παρουσίαση στο Polaroids of Androids. Για μένα απόψε με το live τους κλείνει ένας γεμάτος κύκλος για τους FB, περιμένοντας τη νέα δισκογραφική τους δουλειά όπως είπαν και στην πιο ωραία τους συνέντευξη αυτή στο noahm.

Θα επιστρέψω αύριο με ανάρτηση με τις εντυπώσεις μου.
[Η καλύτερη πύλη για πλοήγηση στους FB είναι το Wikipedia.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου