14 Αυγ 2009

μονοήμερη στο ντένβερ

Στο δημοτικό για την μόνη αμερικανική πόλη που ήξερα τόσα πολλά ήταν το ντένβερ. Εγώ ήμουν ο Τζέφ Κόλμπυ και η συμμαθήτριά μου Α. η Φάλλον Κάρρινγκτον-και έτσι τα έφτιαξα με την Α. Το γεγονός ότι ο κουνιάδος μου ήταν ομοφυλόφιλος μας είχε προβληματίσει. Όπως και όλα τα προβλήματα με τον πεθερό μου Μπλέϊκ και την μάνα της Αμάντα, Αλέξις -που εκτός από πρώην πεθερά μου ήταν και θεία μου. Γιατί η Αλέξις αφού χώρισε τον Μπλέϊκ παντρεύτηκε τον θείο μου Σέσιλ Κόλμπυ που όταν πέθανε ανέλαβε αυτή την Κόλμπυκο, παντρεύτηκε και χώρισε δύο φορές και είχε άπειρους γκόμενους. Εγώ δούλευα με την θεία μου-πεθερά μου Αλέξις αλλά έμενα στο σπίτι του πρώην της-πεθερού μου Μπλέϊκ που είχε παντρευτεί την γραμματέα του Κρυστλ. Όταν έφυγε η Πάμελα Σου Μάρτιν από το ρόλο της Αμάντα βρήκα ευκαιρία να χωρίσω με την Α. γιατί η νέα Αμάντα Έμμα Σάμς δεν μου άρεσε. Εγώ ήμουν πάντα ο Τζον Τζέϊμς. Μετά από όλη αυτή την κούραση που περνούσα κάθε παρασκευή βράδυ στις 22.00 στην ΥΕΝΕΔ, τα σάββατα που κατέβαινα με τη μητέρα μου στο Μινιόν και το Λαμπρόπουλο, προτιμούσα-προς έκπληξη της μητέρας μου- να πίνουμε αναψυκτικό μόνο στο La Mirage στην Ομόνοια. Η Φάλλον είχε αγοράσει το La Mirage στο ντένβερ και ήταν το καταφύγιό μου. Μάλλον από τότε μου έμεινε η εμμονή του μοντερνισμού στην αρχιτεκτονική. [Κρίμα που το μοντερνιστικό La Mirage έγινε το καρακιτσαριό Hondos Center.]
Ωραία τότε στο ντένβερ. Αν πήγαινα μονοήμερη θα έκλεινα τη μέρα στο πάρτυ του 24χρονου Τravis Εgedy. Τώρα λέγεται PICTUREPLAΝE. Γεννήθηκε την ίδια χρονιά με τον Ελ.Μπι. Κόλμπυ γιο του Τζεφ και της Φάλλον και μάλλον ήταν διπλανοί στο νηπιαγωγείο. Έτσι εξηγείται το μέϊνστρίμ αλλά και πειραγμένο χορευτικό ντεμπούτο του, Σκοτεινό Ρήγμα.[Dark Rift]
σκοτεινό ρήγμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου