Απλές εικόνες ή Τέχνη του ελαχίστου
Ο φίλος γιώργος πρασσάς έχει εγκαίνια σήμερα τρίτη 13 μαΐου στην γκαλλερί ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ δεξαμενή.
Πρόκειται για μια συλλογή από εικόνες με απλά μοτίβα χρωμάτων και σχεδίων. Με ποικιλία θεματική και κοινό άξονα την αναγωγή στα στοιχειώδη συστατικά της εικόνας, είναι έργα που διατηρούν ταυτόχρονα τον χαρακτήρα του θέματος. Παίζουν με τα βασικά χρώματα ή με γραφισμούς, ισορροπώντας ανάμεσα στην αφαίρεση και την αναπαράσταση. Είναι μια σιωπηλή καταγραφή της καθημερινότητας με ποιητική διάθεση, αίσθηση του μέτρου και της λιτότητας και φανερώνουν τις άμεσες επιρροές τους από τον μινιμαλισμό, την παιδική τέχνη και το κινηματογραφικό καδράρισμα. Αποτελούν μια προσπάθεια να δούμε γνωστά θέματα της ζωγραφικής - νεκρές φύσεις, προσωπογραφίες, εσωτερικούς χώρους, αντικείμενα ή ηθογραφικές σκηνές - , με μια σύγχρονη αντίληψη, εικαστική ματιά και φαντασία. Τα σχεδιαστικά μέσα του καλλιτέχνη, λιτά. Δουλεύει με τα βασικά χρώματα, αφήνοντας μεγάλο μέρος του καμβά ή του χαρτιού αζωγράφιστο. Η προτίμησή του στην ακουαρέλα είναι εμφανής, στην οποία επεμβαίνει τόσο με υδατοδιαλυτά χρώματα, όσο και με ακρυλικά,με αποτέλεσμα να συμπλέκονται λεπταίσθητες χρωματικές διαφάνειες και τόνοι, άλλοτε με παρεμφερείς και άλλοτε με αντιθετικές διαβαθμίσεις, με τρόπο τέτοιο που να διατηρείται η καθαρότητα των χρωμάτων. Μορφές και αντικείμενα στέκονται απλά οι αφορμές, για να μιλήσει ο καλλιτέχνης τη ζωγραφική γλώσσα και να ανάγει ως ουσιαστικούς πρωταγωνιστές των έργων του, το χρώμα, το σχέδιο, τις φόρμες, την σύνθεση, με τρόπο καινοφανή και ιδιαίτερο προσωπικό στίγμα.
Πρόκειται για μια συλλογή από εικόνες με απλά μοτίβα χρωμάτων και σχεδίων. Με ποικιλία θεματική και κοινό άξονα την αναγωγή στα στοιχειώδη συστατικά της εικόνας, είναι έργα που διατηρούν ταυτόχρονα τον χαρακτήρα του θέματος. Παίζουν με τα βασικά χρώματα ή με γραφισμούς, ισορροπώντας ανάμεσα στην αφαίρεση και την αναπαράσταση. Είναι μια σιωπηλή καταγραφή της καθημερινότητας με ποιητική διάθεση, αίσθηση του μέτρου και της λιτότητας και φανερώνουν τις άμεσες επιρροές τους από τον μινιμαλισμό, την παιδική τέχνη και το κινηματογραφικό καδράρισμα. Αποτελούν μια προσπάθεια να δούμε γνωστά θέματα της ζωγραφικής - νεκρές φύσεις, προσωπογραφίες, εσωτερικούς χώρους, αντικείμενα ή ηθογραφικές σκηνές - , με μια σύγχρονη αντίληψη, εικαστική ματιά και φαντασία. Τα σχεδιαστικά μέσα του καλλιτέχνη, λιτά. Δουλεύει με τα βασικά χρώματα, αφήνοντας μεγάλο μέρος του καμβά ή του χαρτιού αζωγράφιστο. Η προτίμησή του στην ακουαρέλα είναι εμφανής, στην οποία επεμβαίνει τόσο με υδατοδιαλυτά χρώματα, όσο και με ακρυλικά,με αποτέλεσμα να συμπλέκονται λεπταίσθητες χρωματικές διαφάνειες και τόνοι, άλλοτε με παρεμφερείς και άλλοτε με αντιθετικές διαβαθμίσεις, με τρόπο τέτοιο που να διατηρείται η καθαρότητα των χρωμάτων. Μορφές και αντικείμενα στέκονται απλά οι αφορμές, για να μιλήσει ο καλλιτέχνης τη ζωγραφική γλώσσα και να ανάγει ως ουσιαστικούς πρωταγωνιστές των έργων του, το χρώμα, το σχέδιο, τις φόρμες, την σύνθεση, με τρόπο καινοφανή και ιδιαίτερο προσωπικό στίγμα.
"ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ δεξαμενή" Ξανθίππου 11, Κολωνάκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου