17 Ιουλ 2009

mykonos: cancelled.


















Στην μόνη κυκλάδα που έχω πάει είναι η Τήνος. Μονοήμερη εκδρομή, για προσκύνημα, με τη γιαγιά μου, όταν ήμουν μικρός. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο πλοίο ήταν η εξωτική φυλή των νέων όμορφων ανθρώπων που μιλούσαν μία άλλη γλώσσα και πήγαιναν στο επόμενο λιμάνι, τη Μύκονο. Η γιαγιά μου, επίσης εξωτική με το τσεμπέρι της, δεν ήθελε να πάμε και εμείς στο επόμενο λιμάνι. Αυτή η polaroid εικόνα έχει μείνει ανεξίτηλη στην καλοκαιρινή μου μνήμη.
Η αντίδραση των γύρω μου όταν τους αναφέρω ότι δεν έχω πάει ποτέ στις κυκλάδες είναι μία απαξιωτική έκπληξη. Γι αυτό κι εγώ σταμάτησα πια να το λέω. Επίσης η ψυχολογική βία ό,τι καλοκαιρινές διακοπές ίσον κυκλαδονήσι, είναι τόσο έντονη, που σου δημιουργεί το κόμπλεξ ότι ούτε φέτος έκανες διακοπές. Ακόμα και αν προτίμησες τον γύρω του πλανήτη με γιωτ.
Η πρώτη ευκαιρία που μου δόθηκε να πάω το παρθενικό μου ταξίδι στις κυκλάδες ήταν αυτό το σαββατοκύριακο, στη Μύκονο. Η αφορμή ήταν να ξεσαλώσει η παλιοπαρέα, πριν το γάμο του ενός. Στην αρχή ενθουσιάστηκα, γιατί το σενάριο εμπεριείχε όλη αυτή την μεταλυκειακή βαρβαρότητα του πρώτου ταξιδιού σε νησί έστω και αν είμαστε στα πρώτα άντα. Και γι αυτό δέχτηκα.
Από την άλλη όμως άρχισαν να αναδύονται οι δεύτερες σκέψεις. Πρώτα το ντεκαντάνσ του νησιού από την επέλαση της βαμπιρικά κενής λάϊφστάϊλ λαίλαπας. Μετά, το οικονομικό μου ντεκαντάνσ που δεν μου επιτρέπει ούτε ένα σαββατοκύριακο στη Λούτσα. Και ακολούθως το κόμπλεξ των κυκλάδων που έχει γίνει και κάπως σαν πείσμα. Έτσι ακύρωσα την συμμετοχή μου.

Δεν ήρθε ακόμα η στιγμή για το πρώτο μου ταξίδι στις κυκλάδες και δη στη Μύκονο. Ίσως η polaroid εικόνα είναι ακόμα πολύ δυνατή και δεν θέλω να την χαλάσω. Ή να την ξεπεράσω.
[ Αν πήγαινα πάντως, στο i-pod μου θα έβαζα τη συλλογή Μπιτ
νταϊμένσιονς vol 2. Μας την δίνει ο Gizmo από το μπλογγ του- τα Ep 1 & 2, το 3 μόλις κυκλοφόρησε. O Gizmo δεν είναι μόνος αγαπημένος μου dj με τις μπιτ νταϊμένσιονς του στα πάρτυ των a:formal. Eίναι και δεινότατος συντάκτης. ]
BEATS for the beach, bitch.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου