19 Ιουλ 2009

απελπισία
























δεν είμαι ο μόνος που υποφέρει από τη ζέστη / το ξέρω / αλλά δεν ξέρω τι άλλο να βγάλω / φοράω μόνο το δέρμα μου / και ακούω υπναγωγική ποπ / δεν ήξερα αυτό τον ορισμό / ο James Ferraro με τους Τhe Skaters μου αρέσει πολύ / το μεσημέρι που ξεφύλλισα το νέο WIRE -εικόνισμα Madlib, έμαθα ότι η μουσική τους λέγεται υπναγωγική ποπ / και κατάλαβα γιατί μου αρέσει / το υποσυνείδητό μου είναι φουλ 80'ς / και επέζησα από τις μεγάλες 80's ζέστες / και το έβγαλα να το ακούσω από το φάϊλ του σκληρού, φεβρουάριος 2009 / τότε που είχε κρύο / αν δεν σου αρέσει θα φταίει η ζέστη / Πιστεύεις στη Χαουάϊι; / I DO.




James Ferraro

Edward Flex Presents: Do Υou Believe In Hawaii?

#306
THE WIRE
Based on a creative mishearing of hyperreal 1980's chartbusters, HYPNAGOGIG POP is a phenomenon sweeping America's DIY underground: a questing post-Noise network that worships New Age music and uses half-remembered hits as portals to the subconscious.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου