11 Ιουν 2009



















μου φαίνεται τόσο ακριβά υπναλέο το synch 2009 που αποφάσισα να πάω διήμερο στην αίγινα / την παρασκευή οι Tortoise και οι Friendly Fires είναι την ίδια ώρα / το σάββατο ο Squarepusher και οι Junior Boys είναι την ίδια ώρα / την κυριακή ο Merzbow μπορεί και να μην εμφανιστεί-φοβάται τη γρίππη των χοίρων / στριμωξίδι και αγωνία από σκηνή σε σκηνή στην αποπνικτική γούβα του τεχνοχώρου με καύσωνα / με τα ίδια χρήματα, προτιμώ να φορτώσω το i-pod με τα τελευταία και να πάρω το F/B Ευτυχία-υπάρχει άραγε;-για να λουστώ το αττικό φως που μόνο στην αίγινα το βρίσκεις πλέον / έχω να πάω 10 χρόνια / που είχα να πάω 5 χρόνια από τότε που ένα σαββατοκύριακο κάθε καλοκαίρι το περνούσαμε στην αίγινα / δεν θα φάω τα αυγουστιάτικα σύκα του Μεσαγρού-τα καλύτερα σύκα του πλανήτη / θα φάω όμως φυστίκια / και θα πάω σε όλα τα μυστικά μέρη της ιστορίας του νησιού / ίσως πάω και στον Άγιο / έχω πολύ περιέργεια, χρόνια τώρα, να δω αν μπορώ να ακούσω το θαύμα όπως όταν ήμουν μικρός / άν βάλεις το αφτί σου στο μνήμα ακούς τα βήματα του Αγίου / μόνο αν έχεις αγνή καρδιά και πίστη / πίστη δεν έχω / αγνή καρδιά όμως;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου