4 Ιαν 2010

Arizona Dream


"If you are going to download my music at least share it with as many people possible! Spread the word so I can tour and continue to make music otherwise you will only get one or two albums to download and then I’ll have to go do construction to provide for my family because you wont contribute to my musical career.
Spreading word on my music will help me continue to do it! put it in your mixtapes, blog, home videos, myspace, t-shirts, magazines, ipods, playlists, mp3 oakley sunglasses, etc.etc…"
Isaiah Toothtaker
Ο Ησαίας τα λέει όλα σε μία παράγραφο για το νέο τοπίο στη μουσική. Τα άλμπουμς είναι τα νέα πρίβιου φλάϊερς για τα λάϊβ. Η θέση του μουσικού είναι στη σκηνή. Και από τη σκηνή θα ζήσει. Όπως ανέκαθεν. [ Επίσης λέει για γυαλιά ηλίου oakley που παίζουν mp3[!]. Έχω μείνει πίσω σε γκάτζετς-τα θέλω για την παραλία.]. Γιαυτό και το YIGGY μας το δίνει δωρεάν από το myspace του. Οι κριτικές λένε πως το bass, στα λάϊβ του ησαία, σκοτώνει-έκανε σαπόρτ στο τελευταίο τουρ του MURS. Το YIGGY μουσικά δεν με σβόλωσε-μου άρεσαν 5 από τα 14 τρακς. Έχει δυνατό μπάσσο μεν, αλλά είναι ραπ. Που σημαίνει ότι τα λόγια είναι ουσιαστικά η δύναμή του [Μετά τους μπίστι μπόυς δεν έχω ακούσει κάποιο ασπρουλιάρικο ραπ που να μου λέει κάτι μουσικά-μου ακούγονται όλα παρόμοια. Εκτός από τους FOOD FOR ANIMALS.].
Στον Isaiah Toothtaker μου αρέσει πολύ η post-seventies αισθητική, που είναι όλη δική του δημιουργήμα, και η μοναδική περσόνα του. Είναι 27 χρονών από την Tuscon της Arizona. Από τα 6 του άκουγε πάνκ και γύρω στην εφηβεία άρχισαν οι χιπ χοπ επιρροές[στο μάϊσπέϊσ μπλόγγ, του που είναι το πιο ωραίο μάϊσπέισ μπλογγ που έχω δει, δείχνει ότι είναι φαν του Daniel Higgs κάτι που του δίνει μουσικά πλας στην εκτίμησή μου]. Επίσης στην εφηβεία άρχισε η διαλεκτική του με το τατουάζ. Είναι με τη γυναίκα του 11 χρόνια και έχουν δίδυμα: "My advice is to never hold anyone to unrealistic standards or expect perfection from your mate. Their problems and imperfections will strengthen perspective of your own position and mature your patience. If you love someone truly there is nothing absolute ever. There will never be a limit for love and you will compromise and adjust constantly." Πολύ φιλοσοφημένος ο Ησαϊας. Γνώρισε τον Murs στην Αριζόνα. Έκτοτε είναι κολλητοί. Το πρώτο του άλμπουμ ήταν το 2008 κάτω από την ομπρέλα του Murs με τίτλο Murs 3:16 Presents Isaiah. Ο Ησαίας έχει στην Αριζόνα ένα κέντρο τατουάζ, το staring without caring. I LIKE THIS GUY.
ISAIAH TOOTHTAKER
YIGGY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου