2 Ιαν 2010

goods
















Η πρώτη ανάρτηση της χρονιάς είναι 2 αντικείμενα του πόθου μου για το 2010. Το πρώτο είναι το micro luggage. Θα κυκλοφορήσει διεθνώς τον Μάϊο [είμαι πρώτος στη λίστα προτεραιότητας του έλληνα αντιπρόσωπου.] Η κορυφαία ελβετική εταιρεία παραγωγής scooter, Micro Mobility Systems AG, σε ένα μοντέλο scooter προσάρμοσε μία βαλίτσα 25 L samsonite. Έτσι έχεις μία backpack βαλίτσα-trolley που αν θες γίνεται και scooter. Το πλάνο μου για το καλοκαίρι είναι-αν όλα πάνε κατευχήν-2 μήνες στην ευρώπη. Το μόνο που θα χρειαστεί να έχω μαζί μου είναι το micro luggage. Η τιμή του δεν έχει καθοριστεί ακόμα αλλά ελπίζω να είναι κοντά σε αυτή που υπολογίζεται από τα σχετικά φόρουμ, δηλαδή περίπου 200 ευρώ. Το δεύτερο πράγμα που θέλω είναι ένα record player-που θα χτίσει σταδιακά ένα καλό ηχοσύστημα. Προς το παρόν θα χρησιμοποιήσω τον παλιό καλό ενισχυτή philips που βρίσκεται στο πατάρι. Το πικαπ philips πετάχτηκε πριν 20 χρόνια. Λέω να αγοράσω από το vinyl microstore το record player project που είναι ότι πιο κοντά στο θρυλικό ΜΚ2. 180 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου