3 Αυγ 2009

RYAN MCGINLEY & FUCK BUTTONS

'Ετσι θα χαιρετούσα το αναγνωστικό μου κοινό-δηλαδή εσάς τα είκοσι άτομα που με διαβάζετε- για την αυγουστιάτικη ραστώνη: Με αυτά που περιμένω το Σεπτέμβρη. Δεν θα φύγω για διακοπές. Οι περισσότεροι όμως από σας θα το κάνετε. Οπότε σας εύχομαι να αδράξετε κάθε αυγουστιάτικη μέρα και νύχτα.
Το φθινόπωρο λοιπόν περιμένω το νέο άλμπουμ των Fuck Buttons, Τarot Sport. Έχω μία εμμονή μαζί τους. Όχι μόνο ψήφισα το Street Horrrsing ως το καλύτερο άλμπουμ του 2008. Έδωσα 35[!!!] ευρώ εισιτήριο για να τους δω στο ΑΝ. Και εξακολουθώ βέβαια να συντονίζομαι με τον υπερκοσμικό τους ήχο. Το πρώτο single, που θα κυκλοφορήσει επίσημα 14 σεπτέμβρη, είναι το 10λεπτο Surf Solar. Τα μεγάλα μουσικά site παίζουν ένα μικρότερης διάρκειας mp3 edit του τρακ. Το μπλογγ όμως δεν μπορεί να το κρατήσει μόνο για τον εαυτό του: σέρφ σόλαρ
Το άλλο που περιμένω το Σεπτέμβρη στην Αθήνα είναι την έκθεση του αμερικανού φωτογράφου Ryan McGinley. Φωτογραφίες από την συλλογή του i know where the summer goes έχουν επενδύσει τις αναρτήσεις μου από τις 15 Ιουλίου. Το σοκαριστικό για μένα σε αυτή την σειρά είναι ότι καταγράφει στιγμές ελευθερίας που έχω ζήσει-τα μοντέλα του στα μάτια μου είναι συγκεκριμένοι φίλοι μου, σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Μία ρομαντική περίοδος της ζωής μου που εύχομαι να μην έχει φύγει ανεπιστρεπτί.
[Από την άλλη σκέφτομαι να κάνει διακοπές το Helmet's Blogroll. Δεν νομίζω όμως να τα καταφέρει για πολύ.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου