26 Ιαν 2010

`














γιογκα
μεγκαφαουνα
Αυτό ήταν το hypnagogic-metal-psychedelic... μάστερπισ που προσπαθούσα να αναρτήσω.
Την περασμένη τετάρτη 27 [ σήμερα είναι δευτέρα 1] ενώ άκουγα τον plughead στον poplie το πισι έκανε ένα ήχο σαν σειρήνα και έκλεισε οριστικά. Η τάρτα λεμόνι ψηνόταν για το βραδυνό ντίνερ αλλά δεν πρόλαβα ποτέ να προσκαλέσω τον gizmo και τον .flp [ σόρρυ γκάϊζ, όλα τα τηλέφωνα τα έχω στο πισι]. Το δείπνο κανονίστηκε τελευταία στιγμή-ήταν μέρα που μπορούσε ο μεσιέ. Από την περσυνή σύνθεση του m.hulot's c-box δείπνου at helmet's έλειπαν επίσης οι acte vide [και ο crooked]. Είχαν προστεθεί όμως ο jazra, ο άγγελος κυρίου και η misirlou oubliez. Σταθερές παρουσίες ο moikai, η kolk, ο man και ο and. Το φλουρί το κέρδισε ο manand [ πέρυσι το είχε κερδίσει ο m.h.]. Ήταν ένα δείπνο που αναβαλλόταν διαρκώς, οπότε έπρεπε τουλάχιστον να πάρει τον επετειακό χαρακτήρα της κοπής πίτας.
Όσο και αν λέει, ο φίλος που το λέει, ότι κάθε τρίτο ποστ γλύφω τον ιλό -που τον έχω κάνει θεό- και γι αυτό με έχει βάλει στις αρχές του λινκ λιστ του, για μένα ο μεσσιέ είναι μοναδικός. Πέρα από το μπλογγ του τον συναντώ για λίγες στιγμές σε διάφορα ιβέντς. Το "αυτό δεν το ξέρει ούτε ο ιλό" δεν ισχύει. Ξέρει τα πάντα. Επίσης στην σιμποξ κολλεκτίβα είναι όλοι τους γκουρού. Το μουσικό name dropping είναι ανελέητο [αν και στο φετινό ντίνερ μπόρεσα να τους παρακολουθήσω καλύτερα στα μουσικά].
Από το ίντερνετ τελικά δεν ανέπτυξα μόνο νέα κοινωνικότητα. Είναι πια η μουσική μου πύλη και το νέο μέσο μου στην πραγματικότητα. Αντίο παλιέ κόσμε-και παλιόκοσμε. Αυτό το πενταήμερο χωρίς ίντερνετ ένιωθα να ζω ένα σύγχρονο κωσταλέξι.
[Επίσης διαπίστωσα ότι τα δείπνα στο σπίτι είναι ο καλύτερος τρόπος να βρίσκεσαι με ανθρώπους. Όπως και ότι θέλω να οργανώσω μερικά ακόμα δείπνα. Να δω πότε...]

24 Ιαν 2010

το κήρυγμα της κυριακής από τον Λάρυ Γγάς.


Το πισί μου έκανε κορδελάκια χθες. Όλα τα μηχανήματά μου τις τελευταίες μέρες. 21.30 παρασκευή βράδυ το αμάξι δεν παίρνει μπρος για το Bios. Χαλιέμαι απίστευτα γιατί ξέρω ότι έχει ηλεκτρολογικό πρόβλημα, προσωρινά διορθωμένο, και μάλλον ήρθε η στιγμή για να τα σκάσω [από αυτά που δεν έχω]. Να πάμε να μην πάμε, μήπως αργήσουμε και χάσουμε το μισό, τελικά αφού επέμενε η στ. βρήκαμε ταξί και πήγαμε. Το κονσέρτο ξεκίνησε με μία ώρα καθυστέρηση. Και η εμπειρία ήταν πολύ μέτρια-για το δικό μου μέσο μουσικό αυτί τουλάχιστον γιατί η γεμάτη αίθουσα στο τέλος χειροκρότησε ενθουσιασμένη. Ως Vladislav delay μου αρέσει, ως Luomo καθόλου. Πήγαινα κάπως επιφυλακτικά αλλά με μεγάλες προσδοκίες. Κάποιες στιγμές κατάφερα να μπω στο αχρονικό ταξίδι του κουαρτέτου. Αλλά αυτό το ημι-improvisation που επιχείρησαν μου φάνηκε τελικά πολύ προσχεδιασμένο και ημιτελές. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν τα 15 ευρώ[επί 2] που δεν έπιασαν τόπο και τα 15 ευρώ ταξί[αλέ γετούγ]. Το παραμύθι στο τρίτο ήταν επίσης απογοητευτικό. Για την ακρίβεια η κινέζικη μουσική, που συνόδευε την αφήγηση της άννας σακαλή για τον μικρό τσεν και το μαγικό ύφασμα, ήταν πολύ εκνευριστική με αυτές τις νότες από το έγχορδο που πάλονται μέχρι να σβήσουν.
Το σάββατο χάθηκε πάλι άδοξα. Κατάφερα να βρω τον κ.σπύρο τον ηλεκτρολόγο. Θα ερχόταν στις 17.30 οπότε στο 3ωρο που μεσολαβούσε κατεβήκαμε με ένα φίλο για καφέ στο κέντρο. Δεν ήθελε να πάμε στο Bios [που είχε και το meet market] οπότε περιπλανηθήκαμε στου ψυρρή [όπου με κουτσούλισε και η πρώτη δεκαοχτούρα για φέτος]. Διαπίστωσα ότι είναι πολύ δύσκολο να βρεις ένα καλό καφέ. Η γειτονιά μου αρέσει που έκατσε στα κυβικά της και προσπαθεί να βρει μία πιο ουσιαστική ταυτότητα. Με απογοήτευσε η αρχιτεκτονική προσέγγιση των παρεμβάσεων-που θυμίζει ξεπατικούρα από τεύχη του γουόλπέϊπερ του ενενήντα-με αποκορύφωμα το έκτρωμα του ασλάνη. Αφού ήπιαμε μία σοκολάτα στα γρήγορα με γύρισε στο ραντεβού με τον κ.σπύρο. Τελικά στις 19.00 ο κ. σπύρος μου ανακοίνωσε πως το αμάξι είχε μείνει από βενζίνη [...]. Αποφασίσαμε με τη στ. να δούμε ταινία στο ντιβιντί. Το ντιβιντί-σιντί-εμπιθρί-...-πλέϊρερ τα έπαιξε [και το μινι χάϊ φάϊ είναι για σέρβισ]. Έτσι κάναμε λίγο ζάπινγκ στην τιβι-μετά από μήνες-και η τηλεοπτική κατάθλιψη μας οδήγησε στο κρεβάτι να ακούμε κλασσική στο τρίτο από το κινητό, και διαβάζοντας-εγώ το φαντασιακό σημαίνον: ψυχανάλυση και σινεμά του Κριστιάν Μέτζ και η στ. το Μαράν Αθά του Θωμά Ψύρρα.
Την κυριακή τα έπαιξε το πισί. Η ανάρτηση για τον λάρυ γκας έμεινε στη μέση, μόνο με το νέο βίντεό του. Μία πρόσκληση για γεύμα στου βυρίνη μας έβγαλε από το σπίτι και μας οδήγησε ξανά στο σπίτι από το σπασομπάκιασμα. Μετά από 3ωρη σιέστα ετοιμαστήκαμε να πάμε στο ειδεχθές μωλ-εκεί έκλεισε η παρέα να δούμε το άβαταρ. Αυτό που έμεινε από τα 30 ευρώ της ταινίας [12 το εισιτήριο-επί δυο , 3 το αναψυκτικό, 3 το παρκινγκ] ήταν τα 3D γυαλιά που θα καταλήξουν στα σκουπίδια. Έτσι έκλεισε και η κυριακή αφήνοντάς μου ένα τεράστιο κενό.
Σήμερα σκέφτηκα πως τελικά η αιτία για αυτή την αίσθηση του χαμένου ήταν ένα όνειρο που είδα και η ερμηνεία που έδωσα. Αν και δεν είχε να κάνει με την πρωταρχική σκηνή, ήταν πυρηνικό. Με αυτή την γεύση του πικρού ακούω από το πρωί το νέο των ωτέχρ και τακτοποιώ στο σπίτι τα προσωπικά μου πράγματα. Αύριο θα έρθει πρώτη φορά στο σπίτι η Εσθήρ-αποφασίσαμε να πάρουμε μία κυρία να βοηθάει στην καθαριότητα. Στο γραφείο μου έχει πέσει βόμβα οπότε πρέπει να ξεσκαρτάρω. Επίσης θα πάω το απόγευμα τα ρούχα που έχουμε μαζέψει στην ψυχιατρική κλινική του σωτηρία [όλες οι ψυχιατρικές κλινικές έχουν ανάγκη ρουχισμό για τους ασθενείς] και θα επισκεφτώ την γιαγιά μου στο πατρικό μετά από μία βδομάδα [είμαι ο μόνος άνθρωπος που έχει]. Χαίρομαι για το δείπνο της τετάρτης στο σπίτι. Θα είναι νέοι αγαπημένοι φίλοι που θα βρεθούμε μαζί μετά από καιρό. [Θα κόψουμε και βασιλόπιτα-την πρώτη που θα κόψουμε στο σπίτι].
Έχει νόημα ύπαρξης αυτή η ανάρτηση; Όχι [πέρα από το βίντεο του λάρυ γκας και το λινκ των ωτεχρ που έχει διαρρεύσει παντού].
Is Ignorance A Bliss?

υ.γ. ο φίλος gutted μας ενημερώνει ότι το λινκ ωτέχρ είναι μούφα / δύο μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία ήταν πολύ για να ναι αληθινό / πάντως ότι και αν είναι, είναι καλό. Is Ignorance A Bliss?

22 Ιαν 2010

απόψε στο Bios


τα νερά βαθαίνουν με το κουαρτέτο του βλάντισλαβ ντιλέϊ. Στο Wire οι μοντέρνες συνθέσεις του κουαρτέτου θα έμπαιναν στν κατηγορία outer limits. Μία δυνητική προσέγγιση της τζαζ από ένα ηλεκτρονικό μέλλον. Ο βλάντισλαβ ντιλέι είναι ταλαντούχος ηλεκτρονικός μουσικός και ντράμμερ από τη φινλανδία με πολλά ονόματα για τα αντίστοιχα πρότζεκτ του. Το τελευταίο του άλμπουμ με αυτό το όνομα ήταν το τούμμαα [από το οποίο και το άνωθεν βίντεο]. Στο κουαρτέτο συμμετέχουν ο γνωστός από τους πανσόνικ, επίσης φινλανδός, μίκα βάϊνιο και οι ντέρεκ σίρλεϋ και λούτσιο καπέσε[που δεν γνωρίζω]. Το κουαρτέτο εμφανίζεται για πρώτη φορά στην ελλάδα και δεν θέλω να χάσω την εμπειρία. είσοδος 15 ευρώ. [ και μετά για ξεχαρμάνιασμα στο μπροστά χώρο του Bios μουσική από την ομάδα improvise. ΖΟΥΠΑ παρασκευή.]

21 Ιαν 2010

εξέψιοναλ






















Το τελευταίο που άκουσα για σήμερα ήταν το ρέζιντενσ των εξέπτερ. Μετά από πολύ χορευτική χαζοχαρουμενιά των τελευταίων ημερών για την ανεύρεση νιού στάφ, με αυτό ίσιωσα λίγο. Ηλεκτρονικοψυχοντρονιές άκρως επιβλητικές. Πολύ καλύτερο από το περσινό τους Μπλάκ Μπίτσ. ΧΑΪΛΥ ΡΙΚΟΜΕΝΤΙΝΤ.
υ.γ. ευχαριστούμε τον plughead για το λινκ του άλμπουμ των εξέπτερ του 2003 κα
.

Thursday's Lifestyle Beats.


Τον Letherette μου τον επισήμανε ο gutted. To mix του δεν μου είπε κάτι. Είναι όμως από τους παραγωγούς που θα πουν πολλά. Στα λάϊφστάϊλ μπιτσ ο S.Maharba εξακολουθεί να κυριαρχεί. Τον είχα αναρτήσει τον Οκτώβριο με τίτλο Good society's BEATS αλλά στο λινκ της ανάρτησης ο μπλόγγερ έχει επιλέξει μόνος του από το κείμενο τα εξής key words :
nhelmet.blogspot.com/2009/10/tsagar-influential-trendsetter.
Η Πέμπτη είναι η μέρα του εβδομαδιαίου λάϊφστάϊλ τύπου.
Η Lifo είναι το έντυπο που κυριαρχεί.

το τελευταίο 7" του μπούλλιον είναι εξαιρετικό. [κλικ στο αρτγουερκ και παρτο.]

ουράνιο τόξο












To μπλογγ είναι φαν του σαν άροου. Αυτό είναι το πρόσφατο 12" που βγήκε σε 500 αντίτυπα και φυσικά όλοι πλην 500 θα το κάνουμε ντάουνλοντ. Η νέα ηλεκτρονική δυτική αμερικανική ακτή.
κιβωτός του ήλιου

FAST FOOD beat.


Building the Beat : Go behind the scenes at the world famous Maida Vale studios as Mary Anne is joined by Philadelphia dubstep producer Starkey, percussionist and producer Reso, and vocalist Anneka who try to build an entire track live over the course of the two hour show! Radio 1 DJs, producers and listeners have all contributed samples to the project.
από το marryannehobbsTV
[H Mary Anne Hobbs θα έρθει 2η φορά στην Αθήνα,
12.02.2010 στο Bios, με Pinch και Dorian Concept. Παιδική χαρά με δασκάλα την Μαρίτσα. Θα είμαι εκεί.]

19 Ιαν 2010

E V I L BEATS


Τον άκουγα λίγο καιρό τώρα στο μπάντκαμπ μέχρι που βρήκα λινκ [τον ψάρεψα στο αγαπημένο μου μπλογγ χιπ ντροπ]. Oι κριτικές που διάβασα την έχουν ακούσει με τη πάρτη του και στη μουσική του ακούνε κουλές αναφορές. Εγώ ακούω τα πιο αρρωστημένα φετινά μπιτσ. Μία έκπληξη της χρονιάς. [το πρώτο του-Μπακ οφ μαν, αϊμ α σάϊεντιστ- μας το δίνει δωρεάν από το μπαντκαμπ / πολύ καλό και το τελευταίο μιξ του στο σάουντκλάουντ]
ΚΙΝΤΚΑΝΕΒΙΛ
ΜΠΑΣΣΟ ΜΠΑΣΣΟ

french hero





















Ο φουλγκεάνσ με μουστάκι, γυαλί και λιγδωμένο μαλλί γίνεται πίτερ ντίτζιταλ όρκεστρα. Το λόκαλ χίροου ιπί είναι γουόνκι μπέϊςς φάνκυ για να ιδρώσεις το σαββατόβραδο στο παρίσι. [κλικ στο άρτγουερκ].

18 Ιαν 2010

Various Materials Management

αυτοσχεδιασμός κίνηση και ήχος

Γιατί αυτοσχεδιασμός;
έχει σημασία;
γιατί μουσική με χορό;
γιατί δεν αποφασίζουν;
γιατί δεν ξέρουν;
γνωρίζονται;
κι εγώ τι κάνω εδώ;
και ούτω καθεξής.

Η βραδιά περιλαμβάνει 2 μέρη:
Ένα ντουέτο,
Μαργαρίτα Παπάζογλου και Benjamin Weidekamp.
Ένα σεξτέτο,
Γιάννης Κοτσώνης (ηλεκτρονικά), Δήμητρα Λαζαρίδου-Χατζηγώγα (zither), Benjamin Weidekamp (κλαρινέτο)
Όλια Λυδάκη, Νικολέττα Ξεναρίου, Μαργαρίτα Παπάζογλου (χορός).



Δε με συνεπήρε το δέαρ ιζ λαβ ιν γιου του φορ τετ γιατί δεν είμαι καθόλου σε αυτή τη διάθεση ανοιξιάτικης πολυρυθμικότητας της ντόμινο ρέκορντζ. Μου φάνηκε όμως καλό. Μου έφερε στο μυαλό ξέφρενες νύχτες στο X της Λένορμαν. Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό είναι καλό τελικά, γιατί τότε ήταν νάϊντιζ [τι θυμήθηκα το πουρότεκνο;]. Αυτό είναι το προμόσιοναλ μιξ.

15 Ιαν 2010

οι γερμανοί ξανάρχονται [κι εγώ θα λείπω]

























Δυστυχώς σε 2 ώρες φεύγω για 3ήμερο. Εργασίας. Εξ ου το δυστυχώς και γιατί επιπροσθέτως θα χάσω πολύ ωραία ιβέντς πολλά από τα οποία έχουν κατά τύχη κάποιου είδους γερμανική συμμετοχή.
Όπερα της πεντάρας, από το Berliner Ensemble σε σκηνοθεσία Robert Wilson, στο Παλλάς / τον βερολινέζο Alva Nolto με Φλώρο Φλωρίδη και Spyweirdos στο SIX D.O.G.S. / το 4o Berlin Porn Festival In Athens στο gagarin /












Επίσης θα χάσω την βραδυά της Cast-a-blast με την πρώτη εμφάνιση του larry gus σήμερα, και Bernard Fevre αύριο στο Bios.

























Έχω ήδη αργήσει οπότε κλείνω με ένα άλλο ωραίο πόστερ της όπερας της πεντάρας. Στην εκδοχή του Robert Wilson μουσικά εκτός το ορίτζιναλ του Κurt Weill χρησιμοποιεί κομμάτια από το Ματωμένο Χρήμα του Τομ Γουέϊτς του 2002.

ΚΑΛΟ ΠΣΚ ΑΘΗΝΑ.

14 Ιαν 2010

κασμίρ



Σήμερα στη The Breeder είναι τα εγκαίνια της έκθεσης του φωτογράφου Ryan McGinley με τίτλο Crooked Aisles. Έχει έργα από 3 ενότητες. Την τελευταία του "Moonmilk", την γνωστή-και πιο αγαπημένη μου-road trips και ασπρόμαυρα πορτραίτα. Αυτό τον μήνα έκανε επίσης το σκηνοθετικό του ντεμπούτο για την συλλογή άνοιξη/καλοκαίρι 2010 της Pringle Of Scotland με πρωταγωνίστρια την-άλλη εμμονή μου-Tilda Swinton. Παράξενη βέβαια αυτή η καριερίστικη στροφή του Ryan "από τα αλώνια στα σαλόνια"[εκτός αν το κίνητρό του ήταν "η εκδίκηση της περήφανης Σκωτίας"]. Μήπως για να πάω να φορέσω και εγώ το κασμιρένιο πουλόβερ μου pringle; Ή μάλλον το αγαπημένο μου john smedley και τα custom made χειροποίητα παπούτσια μου dries van noten;[όλα απομεινάρια της ματαιόδοξης εποχής μου]. Ίσως ταιριάζει καλύτερα μία τέτοια εμφάνιση με το ύψος των τιμών των έργων του[έχω μεγάλη περιέργεια να τις μάθω] και την γελειωδώς empty of substance αθηναϊκή τρεντουριά[δεν έχω καμία όρεξη να δω]. Από την άλλη βέβαια θα είμαι από το πρωί στους λασπωμένους δρόμους της αθήνας και θα πάω κατευθείαν. Έτσι θα ταιριάζω περισσότερο με τoν λαϊκό λεβέντη που πάει να γαμήσει στα μπουρδέλα της ιάσωνος [δεν είναι πια τραγικά πασέ οι γκαλερί που επιλέγουν τους δρόμους με οίκους ανοχής;-εκτός αν αυτή η σημειολογία για τον ρόλο των γκαλερί είναι επιθυμητή ή το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι η έξαψη της γειτονιάς και όχι των έργων τους]. Όπως και ναχει δεν μπορώ να μην ηδονοβλέψω από κοντά τις φωτό με την "αλά γαλάζια λίμνη των naughts" αθωότητα, στις φυσικές, μεγάλες, διαστάσεις τους και δεν μπορώ να χάσω την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και να μιλήσω με τον Ryan McGinley.


υ.γ. Αρπαχτή στην Αθήνα η έκθεση του Ryan McGinley στην The Breeder;
Το κασμίρ αποδείχθηκε συνθετικό. Εικαστικά, τα συγκεκριμένα έργα που παρουσιάζονται δεν έχουν κανένα εικαστικό ενδιαφέρον. Μου θυμίζουν φωτογραφική σπουδή φοιτητών της ασκτ για να περάσουν το πρώτο έτος. Που με το ζόρι και χαριστικά παίρνουν τη βάση. Προφανώς έφερε στην Αθήνα τα απομεινάρια του, αν κρίνω γενικά από δουλειές του. Στην road trips σειρά αξίζει η φωτό στην αρχή της ανάρτησης και άλλη μία, τα ασπρόμαυρα πορτραίτα εντελώς ανούσια και η Moonmilk κουνημένη στο τίποτα. Σε κανένα έργο δεν είχε νόημα να κάτσω περισσότερο από όσο διαρκεί μία ματιά. Συν του ότι έπρεπε να διασχίσω το γνωστό κενό κοινό. Τα πάντα ήταν τόσο από το εφήμερο των νάϊντιζ όσο η κατρακύλα δεν έχει σταματημό. Στο καλλιτέχνη δεν μίλησα γιατί το μόνο που θα είχα να του πω είναι αυτά που γράφω. Στεκόταν βέβαια με εκείνο το σνομπ ύφος που χρησιμοποιεί κάποιος για να κουκουλώσει την αμηχανία της συνειδητότητάς του.
[Μετά πήγα στο Bios όπου είχα ευχάριστα νέα. Θα επιμεληθώ στην ταινιοθήκη του μία μηνιαία προβολή ταινιών εξειδικευμένου ενδιαφέροντος. Περισσότερα σύντομα...]

ω



.Κλικάροντας την 1η φωτό κατεβάζεις το compilation στο οποίο ο γεροκόλυκος Αργύρης Ζήλος βάζει 4/5 και αναφέρει "Ωραίο κόλπο: στη west side, στο 1ο cd, στριμόκωλοι μα διεξοδικοί ροκ αρτίστες (Agitation Free, Nico, Amon Duul II, Neu, Cluster, Malaria, Nina Hagen, The Young Gods...) και στην east side, στο 2ο cd, βιομηχανική σήψη με 50% αυξημένες πιθανότητες εργατοαισθητικού ατυχήματος (Can, Einsturzende Neubauten, Faust, Die Todliche Doris, Harmonia, MDK, Die Krupps...). Λειτουργεί όμως! (Ankh)."
[Προσκυνώ το μεγαλείο του λόγου σας κ. Αργύρη Ζήλο. Για 20 χρόνια οι επιλογές σας ήταν η πυξίδα μου. Και όποτε έχω ευκαιρία σας ακούω στο VMradio. Σας ευχαριστώ.]
.Κλικάροντας την 2η φωτό κατεβάζεις τη διαρροή του ερχόμενου των χοτ τσιπ και το ακούς όσο ετοιμάζεσαι για το reunion party των συμμαθητών από το νηπιαγωγείο.

12 Ιαν 2010

Burnout

























με το παλαιό ημερολόγιο είναι ακόμα γιορτές / νομίζω / αυτή η δικαιολογία με ανακούφισε λίγο / γιατί το εορταστικό μου κάψιμο συνεχίζεται ακόμα / και ακόμα δεν έχω κάνει ούτε τα μισά από αυτά που θέλω / και από αυτά που πρέπει /
[ το περασμένο σκ από ένα στάρμπακς μίας άλλης πόλης πήρα αυτό με 6,95 ευρώ / ευτυχώς βρήκα άπειρα[!] λινκς και δεν χρειάστηκε να το ριπάρω / jazz chill out ]

11 Ιαν 2010

Evangelos A. Pavlogianis


Mετά την πάσα του δε πλάκχεντ, για μένα δισκογραφικά το 2009, σε αυτό που λέμε σύγχρονη "ελληνική" μουσική [ελληνικός στίχος, ελληνικές μουσικές αναφορές, κάτι που νε εμπεριέχει το ελληνικό τέλος πάντων] μετά τον Αλέξανδρο Βούλγαρη aka The Boy, το χάος.
Συνεχίζοντας ελληνικά κατά μία έννοια, ο Ευάγγελος Α. Παυλόγιαννης aka SNuffy, είναι από το Σικάγο. Όπως μας λέει και ο τίμος από τους Velayat faqih στο cbox, τον είδα και γω σήμερα στο αγαπημένο μου αμερικάνικο μπλογγ we did it collective. H σατανική σύμπτωση είναι ότι πριν κανα 3μηνο ένας φίλος της διασποράς του Σικάγου μου έλεγε γι αυτόν... Μας δίνει 2 τρακς ενόψει του νέου του Ep από τα οποία το Betttzzzooo γαμεί [για ευκολία κατεβάστε τα από το λινκ στο τέλος της ανάρτησης] Αυτό που σκοτώνει όμως είναι το cowlick που το ακούμε στο myspace του. Beats.
SNuffy
Mural & Betttzzzooo

8 Ιαν 2010

μάϊ λόκαλ 2009 [ κλικ ον ιματζιζ ]









































































































































& a few more...

στα εγχώρια δεν μπορώ να κάνω απλόουντ
ευχαριστώ τον ΘΕΟ που το κάνει

5 Ιαν 2010

Νο. 1 [από 12]

[ένα κάθε μήνα]
ιανουάριος : " πριν την ετυμηγορία "
ετυμηγορία: αψεγάδιαστο

4 Ιαν 2010

Arizona Dream


"If you are going to download my music at least share it with as many people possible! Spread the word so I can tour and continue to make music otherwise you will only get one or two albums to download and then I’ll have to go do construction to provide for my family because you wont contribute to my musical career.
Spreading word on my music will help me continue to do it! put it in your mixtapes, blog, home videos, myspace, t-shirts, magazines, ipods, playlists, mp3 oakley sunglasses, etc.etc…"
Isaiah Toothtaker
Ο Ησαίας τα λέει όλα σε μία παράγραφο για το νέο τοπίο στη μουσική. Τα άλμπουμς είναι τα νέα πρίβιου φλάϊερς για τα λάϊβ. Η θέση του μουσικού είναι στη σκηνή. Και από τη σκηνή θα ζήσει. Όπως ανέκαθεν. [ Επίσης λέει για γυαλιά ηλίου oakley που παίζουν mp3[!]. Έχω μείνει πίσω σε γκάτζετς-τα θέλω για την παραλία.]. Γιαυτό και το YIGGY μας το δίνει δωρεάν από το myspace του. Οι κριτικές λένε πως το bass, στα λάϊβ του ησαία, σκοτώνει-έκανε σαπόρτ στο τελευταίο τουρ του MURS. Το YIGGY μουσικά δεν με σβόλωσε-μου άρεσαν 5 από τα 14 τρακς. Έχει δυνατό μπάσσο μεν, αλλά είναι ραπ. Που σημαίνει ότι τα λόγια είναι ουσιαστικά η δύναμή του [Μετά τους μπίστι μπόυς δεν έχω ακούσει κάποιο ασπρουλιάρικο ραπ που να μου λέει κάτι μουσικά-μου ακούγονται όλα παρόμοια. Εκτός από τους FOOD FOR ANIMALS.].
Στον Isaiah Toothtaker μου αρέσει πολύ η post-seventies αισθητική, που είναι όλη δική του δημιουργήμα, και η μοναδική περσόνα του. Είναι 27 χρονών από την Tuscon της Arizona. Από τα 6 του άκουγε πάνκ και γύρω στην εφηβεία άρχισαν οι χιπ χοπ επιρροές[στο μάϊσπέϊσ μπλόγγ, του που είναι το πιο ωραίο μάϊσπέισ μπλογγ που έχω δει, δείχνει ότι είναι φαν του Daniel Higgs κάτι που του δίνει μουσικά πλας στην εκτίμησή μου]. Επίσης στην εφηβεία άρχισε η διαλεκτική του με το τατουάζ. Είναι με τη γυναίκα του 11 χρόνια και έχουν δίδυμα: "My advice is to never hold anyone to unrealistic standards or expect perfection from your mate. Their problems and imperfections will strengthen perspective of your own position and mature your patience. If you love someone truly there is nothing absolute ever. There will never be a limit for love and you will compromise and adjust constantly." Πολύ φιλοσοφημένος ο Ησαϊας. Γνώρισε τον Murs στην Αριζόνα. Έκτοτε είναι κολλητοί. Το πρώτο του άλμπουμ ήταν το 2008 κάτω από την ομπρέλα του Murs με τίτλο Murs 3:16 Presents Isaiah. Ο Ησαίας έχει στην Αριζόνα ένα κέντρο τατουάζ, το staring without caring. I LIKE THIS GUY.
ISAIAH TOOTHTAKER
YIGGY

κόντρα

το λινκ διέρρευσε το σάββατο το βράδυ / το πρώτο τρακ λιστ ήταν λίγο μπερδεμένο / τελικά αποκαταστάθηκε / διάβασα σήμερα στο μπολάτσας ότι το ριπ είναι από το μάϊσπέϊσ τους / δεν ξέρω αν είναι έτσι γιατί αυτό που έχω εγώ ακούγεται μια χαρά / σπλασ χάπι ερωτικές καψούρες μες στο χειμώνα / ταιριάζει με τη λιακάδα της χειμωνιάτικης άνοιξης / κόντρα

3 Ιαν 2010

10 χρόνια FlyLo

Σήμερα που μπήκα στο BRAINFEEDER, το site της LA hip hop κολλεκτίβας των FlyLO, Daedelus, Gaslamp Killer, ..., είδα το χριστουγεννιάτικο δώρο του FlyLo. Γιορτάζει τα 10 χρόνια του στη μουσική με αυτό το μιξ με άγνωστο παλιό και νεότερο υλικό του, που το ανέθεσε στον GLK και μας το δίνει δωρεάν. Επίσης ανακοινώνει το νέο του άλμπουμ Cosmogramma, που θα κυκλοφορήσει στις 20 Απριλίου από την Warp. Ο FlyLo θα κάνει live στο BIOS. Stay Tuned..[για να το κάνετε ντάουνλόντ, δεξί κλικ στο σύνδεσμο και σέϊβ ας-πάντως μην περιμένετε να ακούσετε τον FlyLo του Los Angeles].

2 Ιαν 2010

goods
















Η πρώτη ανάρτηση της χρονιάς είναι 2 αντικείμενα του πόθου μου για το 2010. Το πρώτο είναι το micro luggage. Θα κυκλοφορήσει διεθνώς τον Μάϊο [είμαι πρώτος στη λίστα προτεραιότητας του έλληνα αντιπρόσωπου.] Η κορυφαία ελβετική εταιρεία παραγωγής scooter, Micro Mobility Systems AG, σε ένα μοντέλο scooter προσάρμοσε μία βαλίτσα 25 L samsonite. Έτσι έχεις μία backpack βαλίτσα-trolley που αν θες γίνεται και scooter. Το πλάνο μου για το καλοκαίρι είναι-αν όλα πάνε κατευχήν-2 μήνες στην ευρώπη. Το μόνο που θα χρειαστεί να έχω μαζί μου είναι το micro luggage. Η τιμή του δεν έχει καθοριστεί ακόμα αλλά ελπίζω να είναι κοντά σε αυτή που υπολογίζεται από τα σχετικά φόρουμ, δηλαδή περίπου 200 ευρώ. Το δεύτερο πράγμα που θέλω είναι ένα record player-που θα χτίσει σταδιακά ένα καλό ηχοσύστημα. Προς το παρόν θα χρησιμοποιήσω τον παλιό καλό ενισχυτή philips που βρίσκεται στο πατάρι. Το πικαπ philips πετάχτηκε πριν 20 χρόνια. Λέω να αγοράσω από το vinyl microstore το record player project που είναι ότι πιο κοντά στο θρυλικό ΜΚ2. 180 ευρώ.

πρέζεντ

Το πρώτο e-μουσικό δώρο της χρονιάς μου το έκανε η Ghost Box. Μου έστειλε τα 2 καινούργια τρακς του Roj. Mπορεί να τα πάρει κάποιος αν γραφεί στη mailing list της GhostBox, ή εδώ.
Το δεύτερο τρακ, ο δρόμος του αλατιού, δεν ξέρω τι λέει, γιατί η απαγγελία είναι στα γερμανικά, είναι όμως άκρως επιβλητικό.
THANK YOU GHOST BOX.