16 Οκτ 2009

THIS IS THE NEXT BIG THING
























δεν έχω ακόμα λόγια / το ακούω συνέχεια / το είδος δεν ορίζεται με μία λέξη / ούτε με δύο / το στελεχώνουν δύο-τρία συγκροτήματα / και τώρα αυτοί / είναι το είδος που συντονίζομαι απόλυτα / είναι το αγαπημένο helmet's genre / οι τύποι είναι ακόμα στα ψιλά γράμματα / στο myspace τους είναι μόνο στο 10.000 / στα ελληνικά μουσικοδημοσιογραφικά έντυπα και sites δεν έχουν εμφανιστεί απόσο-λίγο βέβαια-τα παρακολουθώ / το τονίζω γιατί είναι πολύ εκνευριστικοί αυτοί οι τύποι και το ύφος που γράφουν / λες και παίζουν σφαλιάρες από το νηπιαγωγείο με τα groups / για να μην πούμε ότι χωρίς αυτούς θα ήταν το πολύ στην ερμού με την κιθάρα τους / στα αγαπημένα μου ελληνικά blogs δεν τόχω πετύχει / βέβαια οι επίσης αγαπημένοι μου γκουρού της μουσικής -ξέρετε εσείς- μπορεί να τους έχουν στο σκληρό τους / δίσκο / δεν έχουν παίξει σε κανένα μεγάλο event / ακόμα / το παλεύουν σε μικρά κλαμπάκια / φέτος κυκλοφόρησαν το πρώτο τους σιντι / κυκλοφορεί σε δύο δισκάδικα / ένα στο σαν φρανσίσκο και ένα στο γιουκεϊ / δεν θέλω να το παραγγείλω ιντερνετικά / όχι μόνο γιατί δεν ξέρω αν θα φτάσει / αλλά και αν φτάσει θα είναι με σπασμένο πλαστικό / πρώτα θα απευθυνθώ στο vinyl microstore / τώρα πλατιάζω / αλλά έχω ενθουσιαστεί με την μουσική τους / καλά και εγώ δεν τους ανακάλυψα πουθενά περισπούδαστα / στο WIRE του Οκτωβρίου #308 / σε μία μουσικοκριτική / παντεντελώς τυχαία -δεν έχω πια χρόνο να το ξεκοκκαλίζω / θα τους αποκαλύψω όμως την δευτέρα / και το link φυσικά / όχι μόνο για να δημιουργώ κλίμα και αγωνία / αλλά αυτή την βδομάδα η dsl γραμμή δεν δουλεύει-τώρα γράφω από πισί αλλουνού / μετά από ένα μήνα στη forthnet / μου είπαν ότι ίσως φταίει το router και να πάω στα κεντρικά στη συγγρού να το δουν / αλλά δεν έχω χρόνο / greek aftersales support... / και αυτό το σαββατοκύριακο θα χαθώ σε γαμοβαφτίσεις / αλλά απόψε θα πάω BIOS / ίσως σας δω εκεί / c u a.s.a.p...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου