5 Οκτ 2009

Impro ευχαριστώ Acte Vide


Είναι η Κυριακή μετά από την Κυριακή του improvisation session των Acte Vide και των Friends τους αλλά δεν ήθελα να περάσει ξανά στο ντούκου αυτή η εμπειρία. [Αυτό το πσκ έκανα πολλά στον έξω κόσμο αρχής γενομένης με τον Egyptian Lover στο Bios και κλείνοντας με το Antichrist στο AΣΤΥ. Γι αυτά έχασα την ευκαιρία να γράψω κάτι. Στο μόνο που θα γυρίσω ίσως είναι η ταινιάρα του Lars Von Trier-γιατί είναι απίστευτες οι παπαριές των σινεκριτικών.]
Oι Acte Vide αποτελούν την πρώτη-και μοναδική μου-θύρα εισόδου στην αυτοσχεδιαστική μουσική. Απότι μου έχουν πει με μετριοφροσύνη απέναντι στον θαυμασμό μου υπάρχει εγχώρια πολύ καλή σκηνή αλλά δεν την γνωρίζω. Για μένα οι Acte Vide είναι η πρώτη αγάπη και όπως λέει και η διαφήμιση η παντοτινή. Η αυτοσχεδιαστική μουσική είναι μία άμεση, στιγμιαία μουσική σύνθεση που στηρίζεται στην αλληλεπίδραση των καλλιτεχνών μεταξύ τους και με τον περιβάλλοντα χώρο. Είναι μία επαφή και επικοινωνία που ακουμπά τα όρια μίας άλλης διάστασης. Ο χώρος και ο χρόνος εξαϋλώνονται και το μέσα με το έξω γίνονται ένα. Έχω ακούσει ελάχιστα ηχογραφημένα αλλά νομίζω πως το μεγαλείο έγκειται στη ζωντανή εμπειρία, στο εν τω γεννάσθαι της ηχητικής σύνθεσης. Το δεύτερο improsession των Acte Vide που παρακολούθησα-παιδιά σας ευχαριστώ για την τιμή να με καλέσετε-είχε μία άλλη ιδιαιτερότητα. Συμμετείχαν πολλά άτομα που έμπαιναν και έβγαιναν στη σύνθεση ανάλογα με την ψυχική τους διακίνηση , χρησιμοποιώντας μουσικά όργανα με κουλούς τρόπους ή κουλά αντικείμενα με μουσικό τρόπο αλλά και το σώμα τους μόνο. Κάποια στιγμή είχα συντονιστεί και εγώ τόσο στη μέθεξη που ήθελα με κάποιο ηχητικό τρόπο να ενταχθώ. Δεν το έκανα βέβαια. Αλλά νομίζω ότι ούτως ή άλλως συμμετείχα μόνο και μόνο με την παρουσία μου-για να μην αναφέρω το θόρυβο που έκανα με τα βήματά μου, το ψιθύρισμα, το άνοιγμα της μπαλκονόπορτας για να καπνίσω και το φλας της φωτογραφικής που ίσως να ακούγονται και αυτά στην ηχογράφηση. Να πω την αλήθεια δεν μπορώ να προτείνω ανεπιφύλακτα την ακρόαση της συγκεκριμένης ηχογράφησης σαν πρώτο άκουσμα. Έχει τίτλο Acte Amicale και την δίνουν οι Acte Vide από το blog τους, όπως και όλα τα υπόλοιπα improvisation session τους.
Αντίθετα νομίζω ότι το καλύτερό τους για πρώτη επαφή με την improvisation music είναι αυτό. Όσο σεμνοί κι αν είναι και όσο άσχετος κι αν είμαι εγώ, οι Acte Vide έχουν πολύ ταλέντο. To δείχνουν και τα πολλά links
στην μπλογγόσφαιρα με πιο διάσημο αυτό στο mutant sounds.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου